Myyys !

Dessa dagar har verkligen varit mys, först var ju jag, Miranda och Johan ute lite i Rotebro innan vi bestämde oss för att tälta. Jag somnade runt tre men väcktes sedan vid fyra igen, då Miranda och Johan hade smått disco det dröjde en till en och en halv timme innan vi alla sov igen. Riktigt grym kväll/natt.

Sedan runt halv tio vaknade jag och möttes av en bastu ? det var seriöst 37 grader i det där tältet om inte mer, runt kvart i väckte jag Johan så vi gick ut lite och kände på vattnet sedan runt tio väckte vi Miranda och sedan dess har det mest varit sola och bada. Fast just nu sitter vi hemma hos mig men funderar på att dra ut så vi lär höras senare.
Kram Michelle.
OBS ! Utseendet är lite kaos efter allt bad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0