match om tredje pris...

haha för er som vill veta så spelar Uruguay-Tyskland match om tredje pris nu så det kan ju vara något att kolla på eller har jag fel ? Jag och Miranda ska iallafall sätta igång och små kika lite, fast det bästa kommer imorgon då finalen är Spanien- Holland. 

Som ni kanske fattat så sitter jag hemma hos Miranda och vi har varsin dator i knät, obs ! vi är inte data nördar. Har ju faktiskt inte bloggat så mycket dom här dagarna pga värmen i mitt rum och jag skojar inte det är typ dom en bastu ca 30 grader tror jag att det var ;D aja nu ska jag och Miranda ut och äta jordgubbar och sedan kanske bada vi får se vad vi hinner och orkar det ska ju bli filmmys troligtvis också.
Kram Michelle.
Älskar redigeringen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0