/KellieBoberg'

yeee, kellie is in tha' house :)))))
mehehehe, iallafall fram tills.. eeh, typ torsdag/fredag.
då jag drar te Göteborg ;D
då ska jag typ.. kolla på michelles gothia, shoppa lite, kanske kanske kanske gå på liseberg, träffa Sebbäj Eriksson, och kanske Johan om han är kvar..

idag har jag varit i skärholmen,
handlade typ inget, bara en till bad bh eller topp eller nu vad man vill kallare för ;)
sen köpte jag maaaaaaaajs och smooothie och åt där :D
åt även donkään, men aah, typ min dag.
men sen är jag ju seriöst jättte tröttttt,
för jag va ju uppe till.. hehe, typ halv fem och sen klev jag upp
klockan halv elva. så det är inte långt ifrån att jag snart somnar sittandes ! ;)

aja, får väl blogga mer sen , förhoppningsvis bör miranda oxå blogga,
puss! /kellieboberg'


Kommentarer
Postat av: issa ;)

Fint namn sebbäj Eriksson.. :P

2010-07-28 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0