Flyttade internetet...

Eftersom att det är sjukt varmt i mitt rum så vill jag inte sätta igång min stationära dator för den sprutar ju bara ut ännu mer värme, Så startade jag upp min mini-pc och flyttade internet till den rätt skönt faktiskt, är riktigt glad att jag fick den.

Iallafall kom jag nyss ur duschen efter att jag, Miranda och Isabell varit nere vid vattnet och badat riktigt skönt gissar på att det är runt tjugo grader i vattnet riktigt svalkande skönt. Ska iallafall ner och kolla på Finalen i Fotbolls vm antar att jag uppdaterar bloggen imorgon, kram Michelle.

Veckans låt :

Sexy magic

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hade verligen super mysigt med er idag, ily <3

2010-07-11 @ 23:21:36
URL: http://bellasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0