En sovande Kellie...

God morgon !

Kellie sover och jag har tråkigt det är anledningen till att jag bloggar så fint nu på morgonen...Igår hände inte så jätte mycket jag packade för att åka hit och på vägen åt vi lite mc donken och jag fick en ny mobil, gissa om jag blev glad ? Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig men det duger mer en gått och väl, valde mellan en W995, W595 och den dära nya X10 mini fast den var jätte liten dock kunde jag ju fått med tangent bord, men endå. Annars fanns det IPHONE också men den är nog väldigt jobbig att smsa med så den blev det inte heller utan jag valde en W995 i svart det fanns tytdligen inte röd eller rosa i hela sverige skumt :/

Aja antar att bloggen kommer uppdateras senare idag om jag kan...Dock bjuder jag på bilden helt ..... nyvaken !;) Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0