Detta lär bli...

en lugn hemma dag, eller lugn och lugn vet jag inte riktigt, ska städa mitt rum, packa och hjälpa till med tvätten och allt det ska vara klart till imorgon då vi åker. Har inte riktigt fattat det själv men ja det är en halv dag kvar kanske ? Åker iallafall runt elva tror jag att det var.

Behövs inte läsas ! Men du som känner dig träffad borde.


Det känns helt fel, jätte fel det här men vad ska jag göra åt saken... ni valde att inte berätta thats it. Men det känns fel det gör på något sätt ont, och jag lär inte kunna undvika dig länge till vi syns ju snart och jag som har längtat har nu börjat tverka. Egentligen tycker jag att det är barnsligt men jag kan helt enkelt inte släppa det. Vet inte varför jag håller på men ni måste förstå iallafall du, hur det känns eller känner vi inte varan så bra ? Ni kunde iallafall har frågat istället undviker ni det vet inte varför jag har inte svaret det är bara ni som har. Jag vill inte se men jag gör det endå. Det gör mig förbannad på mig själv.. kan inte förklara men ni var mitt allt och kommer alltid att vara det trotts mitt sätt att bete sig, förlåt !...

Sommar sommar och sol !...

Kommentarer
Postat av: sara

rösta på mig i http://liippas.blogg.se/ design tävlig jag e nr 1:) fin blogg;)

2010-07-17 @ 14:34:41
URL: http://sarajendin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0