Det är sjukt varmt !

Anledningen till att jag inte bloggade igår var att det är sjukt varmt i mitt rum och min dator bara sprutar ut värme. Precis som igår är det sjukt varmt så ska nog ta och hoppa in i duschen nu eller ikväll vi får se...

Gårdagen spenderades iallafall med Miranda. Först åkte vi te stinsen där jag köpte en söt spargris eftersom att min gammla gick sönder, trist ! Sedan åkte vi vidare hem till henne och solande och badade lite riktigt skönt i denna värme. Men jag håller som sagt fast vi det jag sa förut att vi ska inte gnälla på värmen när vi nyss gnällt på kylan, njut av värmen så länge den varar och skulle det bli för varmt varför inte ta ett dopp eller kanske ett vattenkrig ? Right. Aja bloggar lite senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0