31 Juli 2010

God morgon eller god dag...

Denna dag kommer för det mesta att bestå av att packa och fixa saker inför imorgon, för imorgon åker jag till mina kusiner och sover där en natt och på måndag åker jag vidare till min pappa där jag ska spendera mina två närmaste veckor. Om jag ska vara ärligt så vet jag inte riktigt om jag vill det iallafall inte i två veckor. Men nu är det så här och jag får rätta mig efter det vi är ju trotts allt pappas barn också. Uppdaterar senare om jag kan, kram Michelle.


Jag vet att våran vänskap just nu är kaos, och jag har faktiskt börjat fundera på om
det här är slutet... men jag tror inte att det är så vi vill ha det eller ?
Something came to me and whispered that you had missed me-and i have missed you to ! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0