20.40

Klockan är tjugo i nio och dagarna far iväg riktigt snabbt, om två-tre dagar åker jag till min pappa i två veckor och där efter är det inte lågnt kvar tills skolan börjar. Så just nu känns allt väldigt stressigt det händer saker då då och då och ibland händer knappt något alls. Så ja jag är stressad och trött men endå glad och förväntas full. Antar att jag åter kommer på den sista punkten när det börjar närma sig. Ska ner och mysa med familjen lite nu, kram Michelle.
God natt ! :)

Förlåt, jag har tänkt om och det jag gjorde kanske var att ta i lite...men jag hoppas att du förstår hur det
känndes, jag älskade dig och jag gör det just nu och föralltid, hoppas jag ! § :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0