Seeg...


Saknar dig Maja ! <3
Har varit lite seg och inte gått in i duchen än men ska göra det nu. Min syster sitter på mitt golv med min kortlek. Hon säger att hon ska göra som dom på minuten och blåsa bort alla kort utan det sista.

Imorgon har jag väll inga större planer för dagen, antinge åker jag med Miranda till stinsen en snabbis för att byta min klubba och kolla på lite kläder och sedan för att kolla på min/damlagets träning. Eller så åker jag med mamma till mormor och morfar för att ge julklappar och så vi får se vad som händer. Men nu ska jag iallafall gå in i duschen och sedan gör mig i ordning, God natt ! :)

P.S glöm inte frågestunden längre ner ! :)

Kommentarer
Postat av: maja

saknar dej också! <3

2010-12-27 @ 13:50:51
URL: http://mmajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0