REAREAREA !


Såå fina, slänger upp bilder från det jag köpt senare. P.S Glöm inte frågestunden längre ner !
Hihi det är rea och Michelle har varit och shoppat tillsammans med Miranda, Madeleine och Elinor idag, tack för en underbar dag tjejer !  Har spenderat så gått som hela min dag på stinsen och Sollentuna centrum. Jag och Madeleine tog sjutton över tolv tåget till Sollentuna och Elinor hoppade på samma tåg fast i Norrviken. Sedan mötte Miranda oss när vi kom till stinsen där vi även träffade min pappa.

Jag har iallafall fått med mig en del plagg hem därav endast två av dom var på rea, helt sjukt. Men där försvann iallafall sexhundra kronor ur handen och sexhundra kronor ur mina presentkort, dam..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

kan du visa grejerna su köpte på bloggen?? :)

kram

2010-12-28 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0