Näsblod...


Eskilstuna zoo i sommras har jag för mig.. Fotad av: Mig ll Copyright !
Satt och kollade igenom min blogg och tänkte precis börja skriva ett inlägg... Då jag började blöda näsblod, kuul !Har iallafall spenderat mesta dels av min dag hemma hos mormor och morfar och spelat på min systers nintendo ds. Var även på stinsen en snabbis och bytte min innebandy klubba så nu har jag en sprillans ny som inte är konstigt vinklat, great !

Ska försöka få med Miranda dit för tredje gången för hennes del. Jag hade tänkt att kolla på lite kläder oavsett om det är rea eller inte jag är lite köp beroende just nu och jag har ju faktiskt pengar som jag ska lägga på sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0