Lucka nummer 3...

Känner att det här kanske inte var en sådan bra idé trotts allt har ju ingen fantasi alls just nu... men tänkte att denna lucka fick innehålla lite fakta om mig...

Jag heter Michelle Lisette Nilsén Larsson och bor i Sollentuna alla dagar i måndaden förutom varanan helg då jag tillbringar min tid hos pappa som bor på andra sidan stan. Angående mina föräldrar har jag inte myckat att säga min mamma är ganska ungdomlig och fyller trettiofem den trettonde December alltså på Lucia. Min pappa bor som sagt ganska lång ifrån mig nu för tiden men det har inte alltid varit så bara i ca två år nu och jag har vant mig ganska snabbt pågrund av om ständig heterna. Men när jag var liten stod jag min pappa väldigt nära och träffade honom varje dag fram tills 2005-2006 då det hände saker.

Under dagarna går jag i skolan och på helger/kvällar spelar jag innebandy och fotboll samt umgås med mina kompisar (även läxor då och då.) Tror inte att jag behöver säga så mycket mer utan om det är något jag kan ta upp i en annan lucka eller något som du vill ha svar på så ta kontakt eller komentera !

Alla som jag skrivit om älskar jag, ni vet vilka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0