France...


haha sjukt gammal bild, saknar't ! <3
Känner att uppdateringen idag inte har varit på topp men jag har helt ärligt inte haft någon fantasi. Åkte iallafall till stinsen med mamma en snabbis och kollade runt sedan under tiden hon klippte sig köpte jag en julklapp till min käre kusin och en grej jag ska använda till andra julklappar !

Nu har jag precis kommit in efter att ha varit ute och åkt pulka med grannarna alltid lika kul synd bara att Maja inte var med. Som rubriken säger så har jag franska prov på torsdag och jag som alltid brukar vara ute i sista sekunden ska försöka börja plugga till det lite smått redan idag.

Kommentarer
Postat av: issa

gud vad vacker man kan va.., du är ifl söt :D <3

2010-12-06 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0