31 December 2010


Jag älskar dig syster, föralltid !§
Och det är sista dagen på året...
det känns kul men samtidigt ledsamt, under detta år har man gått igenom så otroligt mycket man har förändras vågat ta nästa steg och allt det där. Men som alla minnen storvreta, mitticupen, gothia, humelsta och allt kul man har gjort med familjen. Mer om det senare.

Nu har jag iallafall klivit upp för dagen och jag ska snart gå äta lite frukost, sedan vet jag inte vad som händer jag åker väll för att träffa någon under dagen om jag inte följer med mamma och familjen någon stanna vi får se. Kvällen kommer vi iallafall spendera här hemma hur mysigt som helst och senare antar jag att jag kommer vara med grannen.
P.S Glöm inte frågestunden längre ner, ska svara på frågorna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0