You make me smilie honeyy,<3

Klockan närmar sig ett och jag är faktiskt helt klar eller aa så gått som iallafall. Om ett tag ska vi iväg ett tag för att fira Kellies systers son.. sedan lär väll dagen rulla på och antagligen sluta med att vi sitter hemma hos pappa. Haha just nu hoppas jag att det blir översvämning så att bilarna inte kan ta sig hit eller ut så vi får stanna här en natt till iallfall, onda tankar (a' men dock vill jag inte att någon skadar sig eller dör. Orkar inte skriva mycket mer jag fick iallafall ihop något, kram Michelle.

P.S Kellie kommer att gästblogga lite åt mig under tiden jag är hos pappa och om någon annan också skulle vilja det är det bara att säga till.
D.S

You make me smilie honeyy,<3

Kommentarer
Postat av: kellieboberg'

Sötaaaa, med stort S !

2010-08-02 @ 18:36:47
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0