Stinsen...

Har varit i stinsen tillsammans med Miranda idag riktigt roligt dock blev det bara ett litet halsband och en mcflurry men jag hade faktiskt inte tänkt köpa mer. Sedan var det bara mars till träning eller ja det blev ju en del hinder på vägen.

Först när vi ska gå på bussen så frågar buss chaffören vart ska jag köra ska jag sväga eller rakt fram ?! Miranda svarade att man kunde köra åt båda hållen sedan efter ett tag sa jag bara rakt fram, och han bara men jag tror att dom arbetar där och då sa Miranda men kör där då och då sa han att det kanske väntade folk rakt fram och så körde han där.. sedan var jag ju bäst och ramlade i bussen så Miranda typ började att as garva och så missade vi tåget, Jippie ! Och nästa var ju fem minuter försenat så ja Miranda och jag fick byta om till träningskläder på plats eftersom att våran tränare hämtade oss precis när vi typ klivit av tåget så ja vi fick springa..

Förlåt för lågnt inlägg och det röriga hoppas ni förstog idag,

Dagens sitat: Buss Chaffören ¨Vart ska vi ?¨




Kommentarer
Postat av: Faiquah N. Kamal

Dagens citat inte "dagens sitat"

2010-08-19 @ 21:18:49
URL: http://barafaiquah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0