Ska försöka...

Jag ska försöka ändra min blogg lite grann eftersom att jag inte riktigt trivs med min blogg längre statestiken sjunker och jag vill helt enkelt bara ha något nytt, ska prata lite med Isabell och se vad hon kan fixa så länge får jag ta och anstränga mig själv, suck !

UPDATE:
Jag var tvungen att stänga av datorn eftersoma att jag inte mådde så jätte bra men jag antar att det håller på att repa sig nu eftersom att jag orkar vara uppe igen. Imorgon kommer jag hem men ska tillbaka till pappa redan på fredag har faktiskt haft det riktigt bra bortsett från lite små saker som har hänt menmen man ska ju bara tänka posetivt, right ?


in the durty water..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0