Nytt...

Hejsan hoppsan, har varit på träning, ätit och duschat så nu sitter jag framför skärmen igen. Det var faktiskt riktigt skönt att få komma ut lite och faktiskt röra på sig ett plus till det. Dagen har spenderats med Maja och min lillasyster vi har mest spelat massa olika spel och haft det riktigt skoj, tyvär åkte ju den lilla saken till sin pappa, suck ! Så någon som vill träffas imorgon ? :)

Iallafall, som rubriken säger så ska jag försöka komma in med lite nytt till bloggen nu när skolan drar igång igen. Förhoppningsvis kommer det in en ny design till nästa vecka och även kanske lite ändrigar bland kategorierna plus att jag ska lägga till lite små saker.. hoppas att det blir bra.

Kram Michelle.


Fin bild fotad av mig, i Östertälje,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0