Michelle :D

haha steek rubrik alltså.. :)

Kellie har bloggat ett inlägg hum.. antar att hon har ett liv hon också och jag har ju faktiskt lite tid att sitta vid datorn ju, *JIPPIE*. Har varit på siggesta gård idag och spelat äventyrs golf det var faktiskt riktigt skoj !

Har börjat tänkt lite att om en vecka börjar skolan igen och jag har ny klass, nytt klass, och inom parantess nya lärare.. min gamla SO lärare och min franska lärare. Och jag har faktiskt inte tänkt på att jag, Miranda och Isabell kommer att gå i samma klass, underbart♥ dock tror jag att Miranda kommer att umgås mest med Isabell..
Aja kram Michelle.

I miss the real home.. Isabell på bild ! :)

Kommentarer
Postat av: issa ;)

så vacker bild :D NOOOT<3

2010-08-16 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0