Michelle.

Sitter hemma hos pappa fortfarande, tror att detta blir min sista dag framför datorn här eftersom att jag åker hem imorgon, jippie ! Men ja det känns faktiskt riktigt konstig. Idag ska vi iväg vet inte riktigt vart eftersom att det ska vara en överraskning men vi får vänta och se..

Egentligen vill jag se AIK-GAIS idag sådan är jag,  men det lär väll inte bli av om vi iväg allihopa. Iallafall så ska datorn stängas ner nu, kram Michelle.


Grönan med Kellie '10 kanske är det dit vi ska idag ? ;) japp det var det, fick nyss reda på det..

Dagens nyhet :

Nästa år kommer ännu en ny berg och dal bana till grönan, den får namnet Twister och kommer vara av trä. Den kommer stå istället för lilla frittfall och tivoli truckarna, och den kommer gå över och under några av dom andra bergoch dalbanerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0