/kellieboberg

yey . ni e bra på att besöka bloggar, fast man inte har skrivit.
d e snäällt :) fortsätt så, blir statestiken hög idag, blir d en överraskning !

och idag har jag varit med mamma och kollat i affärer, trevligt. jag vill ha en ny mobil, trots att min mobil som jag har nu en W995 , inte ens är ett år gammal. men så jag fick tanken om att köpa en HTC.. typ wildfire , kollade faktiskt på en wildfire idag, såg inte ut att funka så bra, men jag vet inte, någon som vet? annars tänkte jag mig en iphone som jag ska få om ja sköter mig, men jag vill egentligen inte ha en iphone.. eller jag vill, men ändå inte.. ja e lite bordskämt, d kan ja erkänna . hihi. jeje, tips på en bra mobil. kommentera eller kontakta mig om ni har mitt nummer, el. msn !

/kellieboberg



Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha syster,jag skulle ha tagit xperia mini prao feta sur att jag inte tog den;)<3

2010-08-08 @ 18:45:47
URL: http://mmichas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0