/kellie boberg

oj. har totalt glömt bort att ja skulle blogga här. förlåt!
från tisdags t onsdags sov ja hos Ida Mangs, sen träffade vi Moa Andersson på onsdagen, skulle egentligen träffat Emil Johansson då. men nej. så blev d inte. för han satt i bilen när vi ringde, och vi trodde inte att han va hemma då, så då blev d som d blev. och idag skulle ja varit m Moa Andersson, och vi skulle träffat några boys i tälje.
men nej. min mamma vill att ja ska stanna hemma och städa. underbart! så inte. hihi, iallafall så ska ja komma ihåg och blogga mer, och nu när michelle är borta hos sin pappa kan ni väl sprida bloggen så hon får högre statestik tills när hon kommer hem? skulle vara enormt tack, om ni väljer och länka henne på eran blogg så kan ni kommentera här, så kan jag länka ifrån hennes blogg till er. så ni kan 'låna' läsare. om ni fattar?
ha d bra! '                            Kellie Boberg


moaelisabethandersson, jaälskardig min chey.

Kommentarer
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

allt bra? =)

2010-08-06 @ 22:40:29
URL: http://aalexandrat.se
Postat av: nia

jag älskar dig min chey

2010-08-09 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0