Håller på att fixa...

Håller på att fixa en grej till min pappa men tänkte ta en liten paus till uppdatering. Sitter just nu vid min stationära dator vilket jag inte gjort på år och dagar känns det som men den funkar bra bara lite seg nu i början.

AIK spelade lika igår och det betyder att det kommer bli extra svårt för dom på borta plan alltså i Bulgarien men ja jag tror på dom hejaheja ! :) Ska fortsätta med mitt lilla '' Arbete '' nu, kram Michelle.

 
Jag saknar er, jag saknar oss och jag saknar våra minnen. Så låt inte detta vara slutet,♥

Kommentarer
Postat av: Erreee

Jag saknar dig, jag saknar våra minnen och jag lovar dig att detta inte är slutet! älskarej <3

2010-08-20 @ 22:41:51
URL: http://ericafeliciagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0