Det vill inte sluta...

Orkar inte blogga har varit en lång dag som startade med Maja och lite Sims sedan en fotbolls match vi förlorade med 6-2 mot Viksjö och sedan var det bara att bege sig till morfar och mormor för att en del av släkten skulle komma dit för att fira morfar som fyllde år i torsdags, fick även träffa Kellie ett tag..

Sedan kom det bästa mamma och Janne kom förbi och sedan åkte vi förbi sjukhuset där stampe och mamma ligger/bor för tillfället och när jag fick se honom så ville tårarna inte sluta, sedan blev det lite knas och nu vill jag bara sova, god natt kram Michelle.


Jag kan lova att mitt hjärtat alltid kommer att vara öppet för dig, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0