Denna gång...

Hallå sitter hemma hos pappa i deras hus, denna gång försöker jag inte att gömma datorn men ja, om jag blir upptäckt får vi se hur det blir..;)

Har varit på bio idag och när vi skulle hem så vräkte regnet ner bokstavligen, men som tur hade vi tre paraplyer så vi överlevde allt vatten den här gången också. Imorgon kommer jag bara att spendera dagen tillsammans med pappa och min lillasyster. Vi ska åka förbi farmor och sedan ska vi antagligen gå på AIK match ett *jippie* från min sida..dock vet jag inte om min lillasyster tycker samma sak haha uppdaterar troligtvis en annan gång eller en annan dag för övrigt överlåter jag det till Kellie.
kram Michelle.

The sun shine up tha day..♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0