x-box


hejhej, nu har jag precis slutat att spela X-box med min lillasyster ibland är det kul och ibland blir det för lång draget men idag funkade det faktiskt ganska bra. Det är rätt skönt att kunna umgås lite med min lillasyster någon gång ibland eftersom att jag annars inte brukar vara med henne alls. Men nu när jag inte orkar ta mig någon stanns är hon alltid ett bra alternativ. Själv hoppas jag att jag snart börjar gå mot bättrings vägen så att jag orkar spela matchen mot Tullinge i helgen, det känns nästan som ett måste det är inte ofta man går till slutspel på det hära sättet men när man väl gör det vill man ju inte missa det heller. Jag antar att jagb uppdaterar senare om jag kan annars får ni ha det så bra.

/Michelle.


Kommentarer
Postat av: alice

GUD VAD FIN BLOGG!!! HOPPAS ATT DU UPPDATERAR BRA!

2010-04-08 @ 15:18:07
URL: http://lifeofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0