We know we are the BEST !


Opps (a'

Jag vet att det har varit dålig på att uppdatera men jag har under denna dag och går dagens kväll förberett mig inför dagens FINAL ! Vilket resulterade att Rotebros f-97 inte bara var det första laget i Rotebro som tog sig till final i mitt i cupen utan även det första laget som vinner själv serien. Altså så vann vi idag slutspelet med 3-1 mot Älvsjö AIK otroligt bra jobbat tjejer !  För att veta mera kolla in våran hemsida på http://www.risibk.se/  Och klicka er vidare till F-97 :)

Jag hade lovat er en ny design som nu är klar så det är det jag ska hålla på att fixa samtidigt som jag tittar på AIK- BK HÄCKEN tillsammans med Kellie. Det är skänt att ha henne hära efter som att vi inte har träffats på ett bra tag, men jag antar att jag uppdaterar senare igen om jag kan, kram.

Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0