Vill ut...

Miranda, Isabell, Danne och Marcus är utanför vid linbanan och ville att jag skulle komma ut men jag orkar/får inte just nu. Iallfall så springer jag mellan datorn och Tv:n där Wipeout är i fulll gång. Seriöst människorna där är inte riktigt klocka haha, någon som ser dagens program ?

Jag kan iallfall garantera att detta blir sista inlägget för idag, men jag hoppas på att kunna uppdatera bra imorgon och att ni läser och komenterar, jag bloggar som sakt om jag kan, Michelle.

Några bra bloggar :

www.bellasdiary.blogg.se
www.mmajass.blogg.se
www.ttildaj.blogg.se

plus ett musikinlägg:

 
Darius & Finlay feat.Nicco-Do it all night (michael mind remix)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg :) den är skitbra!! + älskar låten.

2010-04-18 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0