vill ha glass och choklad...


fotad av www.bellasdiary.blogg.se värd att läsa och komentera !
En lång och trist skoldag är över och för tillfället sitter jag hemma hos Miranda, och tråkar ut henne genom att jag varit på dåligt humör men det börjar iallfall bli lite bättre förlåt Miranda !

Som jag sa förut så har jag innebandy träning idag med beeptest och jag vet seriöst inte alls hur jag ska orka det, inte direkt min grej det dära. Iallfall ska jag och Miranda kanske ta och handla en varsin glass men bara kanskekanske. Och jag somsakt så är detta också sista dagen för mig och Miranda att äta godis på. Aja jag uppdaterar väll senare om jag kan, Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0