VALBORGSPLANER !


hallo, eftersom att jag för tillfället inte gör mera än att springa mellan TV:N och datorn tänkte jag att jag kunde uppdatera lite. Själv har jag inga stora Valsborgsplaner, har ni det ?

Jag tänkte iallafall börja med att varje gång jag får över trettiobesökare så ska ni få något nytt tex.. Ett video klipp från lågnt tillbaka gamla bilder olikatips, frågestund eller något annat liknande.. Och så tänkte jag ha med lite mera musik och bilder.

BOK:

Här i veckan köpte jag en ny bok: Min förlorade oskuld. Jag har inte börjat läsa den ännu eftersom att jag håller på med en annan bok men jag ska strax börja med den. Från baksidan :

Efter ett telefonsamtal mitt i natten sitter Kate plötsligt på ett flygplan iklädd pyjamas och vinterjacka. Påväg hem till sin barndomsstad. Anledningen är Jake Sharpe, en av musikvärldens starkast lysande stjärnor- och Kates ex-pojkvän. För elva år sedan försvann han spårlöst utan att höra av sig en endaste gång. Bara genom alla sina radiohits, som uteslutande handlar om Kate. Nu är han tillbaka i deras lilla hemstad och Kate ser äntligen sin chans att konfrontera honom åratal av utdragen och lågnt ifrån hjärtesorg...

Bloggar mera senare om jag kan.. Michelle.

Kommentarer
Postat av: Ammi

ha en fin kväll! :)

2010-04-30 @ 18:49:36
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0