SKRIVER AV MIG !

Förlåt behöver skriva av mig lite så...

Jag förstår inte hur folk kan hålla på som dom gör ? Alla olika människor, den enda hackar på ens klädstil medans den andra inte brys sig om vad en känner.Du är den som ska stötta en och finnas dära men du gör tvärt om, jag vet inte ens varför jag fortfarande tror på det men det är något med dig som gör det. Jag är hur glad som helst att jag har mina vänner vid min sida annars hade jag ALDRIG vågat allt jag gör idag. Varför ska det alltid vara så svårt att känna att allt är bra, det är alltid någon som ska sabba allt, och jag tar ju åt mig med , eller med andra ord tog åt mig. Pallar seriöst inte ta emot mera... Nu räcker det...Förlåt för <ett dåligt inlägg skriver ett bättre senare.

Som en person smiter från skulden så lämnar du mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0