Underbara...

Tjejer ni är underbara ni är som min andra del, min andra familj mitt andra allt... Utan er är det något som fattas ett stort hål ett enda stor svart hål av minnen med er. Man kan prata om allt med alla utan att det sprids vidare. Ni är fan oslag bara. För utan en enda person så skulle vi inte ha kommit så långt vi hade inte klarat allt det vi har klarat idag, för allt vi har gjort är tillsammans det går inte att klara själv det är otroligt så mycket minnen man har med er, dom tjejerna jag snackar om är dom som var med och tog bronsbronsguld i storvreta, kommit tre i sin seria och sedan vunnit finalen i mitt i cupen och är här med stockholms bästa nittiosju lag det är seriöst helt ofatt bart att man har gått så långt. Och allt det hära är tack vare oss allihopa, stödet från läktarna, tränarna supportrarna och oss själva laget RIS IBK F-97 ! Skulle jag mista er skulle jag mista nästan allt som jag sa ni är min andra sida, om det är något så är det alltid någon i laget jag går till. För det är er jag litar på upp till 100% annars hade jag inte skrivit det hära, den hära texten som ni kanske inte orkat läsa, men det är till er för ni är så fucking underbara helt totalt oslagbara, en hjälper alla och alla hjälper en, tjejer ni betyder !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0