Träning ikväll dårå...


hejhej,


Som sakt så har jag träning ikväll ska ner och kolla lite smått och vara med på genomgångarna inför morgondagens slutspel. Som sakt hoppas jag på att vara frisk imorgon och ett bra tag framöver eftersom att jag personligen tycker att det är riktigt trist att bara vara hemma och inte göra någonting samt vakna flera gånger på nätterna av att ha svårt att andas. Om jag är frisk till imorgon kommer det troligtvis att bli en riktigt bra dag men först slutspel sedan mat,bad bowling och kanskekanskekanske SM-SEMI FINAL i innebandy på kvällen som spelas mellan AIK och Täby tror jag att det var.

Bloggar kanske senare om jag kan,Michelle.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar sötis :)

2010-04-09 @ 19:01:09
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0