The Rose- Westlife


The Rose- Westlife
sitter jag och lyssnar på just nu. Och tänker tänker på en person, nej usch vill inte tänka så punkt. Jag har nyss läst lite av min läs läxa i god natt mister dom men jag orkade verkligen inte att läs mer. Så jag tog en behövlig paus för att sätta mig vid datorn. Jag håller på att få en ordentlig huvudverk inte skönt alls, men ska försöka att hindra det genom att inte sitta för länge vid datorn. Men jag väntar på att Tilda ska logga in så att jag kan få min header, för hon sa att den skulle blir fin. Men hon är en bajs,  för hon svarar inte på telefonen. Men nu ringde Miranda så jag kommer drar ut ett litet tag.


It's the heart
Afraid of breaking
That never learns to dance
It's the dream
Afraid of waking
That never takes the chance
It's the one
Who won't be taken
Who cannot seem to give
And the soul
Afraid of dying
That never learns to live


Michelle.


Kommentarer
Postat av: maja

Den boken är väldigt hemsk men ändå bra! :)<3

2010-04-19 @ 19:14:21
URL: http://mmajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0