Sveriges värsta bilförare...


Nu ska jag ta att gå ner och titta på sveriges värsta bilförare samtidigt som jag kanske kan umgås lite med familjen. Framför mig väntar mig en veckas ledigt från skolan + en påsk helg hos pappa om inget annat händer.  Tyvär har jag lite att läsa också så jag är ju inte helt borta från skolan. Jag vet inte riktigt hur jag har planerat mitt lov men något roligt ska jag väll endå ta att hitta på. Om ni inte visste det så tycker jag ine direkt om påsken pga av att vissa saker har hänt så ifall att jag är lite deppig så kanske ni kan förstå mig, tack !

Bloggar när jag kan, Michelle.


Kommentarer
Postat av: MESTELSAH

Tjena! tänkte kika in för att önska en glad påsk!

2010-04-01 @ 21:16:25
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0