STORVRETA SM-GUUULD !


Jag kan då medela att Storvreta har vinnit SM-GULD i innebandy för herrar och Rönnby för damer tror jag att det var. Iallfall så kom jag hem ganska nyss efter en dag spenderad på fyra köp. Först och främst så åkte vi till läderlappen för att kolla efter en skinnjacka till mig men där hittade vi tyvär ingen som jag ville ha så vi åkte vidare till skärholmen centrum där jag hittade en finfin jacka tycker jag. Och när vi köpt den så letade vi ett tag efter ett par converse till mig som slutade med att vi gick för äta lite och ladda upp med ny energi. Strax där på så gick jag in en snabbis på New yorker för att köpa en T-shirt. Efter det bar det av till stinsen för att fortfarande leta efter mina converse som jag inte hittade där heller så jag passade istället på att köpe ännu en tröja fast denna gång på H&M en som jag Miranda och Madeleine kollade på i torsdags. Men iallfall efter det så åkte vi till Kista och kollade om vi hittade ett par där vilket vi gjorde efter ett lågnt tags letande men det slutade med att jag inte passade i dom så vi skulle göra ett sista försök att kolla i affären som låg nästan brevid och lyckades då hitta ett par fina converse som jag då kunde ha, ja detta blev ett lågnt inlägg för att beskriva min dag men jag har trotts allt inte bloggat så mycket idag. Men jag uppdaterar kanske senare igen om jag kan, Michelle.

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

snygga skor

2010-04-17 @ 19:41:11
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0