skärtorsdag,stjärntorsdag eller vad heter det ?


hejj,


som sakt så är jag fortfarande hemma hos Miranda. Simon har nyss åkt hem och jag saknar honom redan. Jag ska snart börja dra mig hem jag med så att det inte blir allt för sent. Det är så härligt väder just nu så man kan ju tro att klockan bara är tre fyra eller ? vad tycker ni ? Morfar håller fortfarande på att fixa med vårat kök, och när jag kommer hem så ska jag inte störa honom utan ännu en gång ta och fixa min blogg design som bara är tillfällig. Snart så kommer kanske söta rara Isabell Korpi att fixa en ny till mig men det är bara en tidsfråga. Så där för under tiden så tänkte jag göra en annan. Men ni får ha en bra stärntorsdag, skärtorsdag eller vad det nu heter så hörs vi senare när jag kan, michelle.

Isabells blogg: www.bellasdiary.blogg.se besök gärna verkligen en duktig bloggerska !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0