Så nu är jag nöjd tror jag ;)


Bjuder på videon jag och tjejerna dansar december 09'

tjenamittbena,


Nu har jag mixat vidare med min design och tog den Tilda gjorde till mig förut gjorde bara en liten ändring hoppas att det inte gör så mycket. Jag är seriöst jätte trött så ska väll börja stänga ner datorn strax iallfall. Jag hoppas verkligen att något roligt händer imorgon så att jag får springa av mig lite jag har ganska mycket energi under dagen som slutar med att jag sedan är jätte trött på kvällarna men sedan när jag lägger mig kan jag typ sms ett tag, det skulle vara skönt att somna nästan direkt någon gång igen, här hemma hos mamma menar jag hemma hos pappa är det inge större problem. Aja jag ska försöka hålla min blogg uppdaterad om lite roligare saker fram över. Jag kommer antagligen välja en nyhet varje vecka som jag sedan ska försöka följa resten av veckan. Men ni får ha det så bra så bloggar jag väll nästa gång jag kan.

/Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0