Så nu är jag åter igen på plats framför skärmen...


Så nu är jag åter igen på plats framför skärmen för att fortsätta att försöka blogga som vanligt. Går dagen var lyckad och en av dom bästa dagarna detta år tack allihopa ! Bilderna från igår kommer upp senare.

Just nu sitter jag och chattar med Kellie om lite allt möjligt, om en litet stund ska jag gära mig i ordning och sedan försöka få tag på Miranda och se om hon kan göra något idag. Imorgon är det dags för skolan igen vilket jag inte alls har längtat efter men som sakt så är det också en del av livet. Bloggar kanske mera senare om jag kan, Michelle.

P.S vi spelar SEMI-FINAL MOT BELE BARKABY DEN 18/4, MER OM DET SENARE.

Kommentarer
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

Vilken gullig blogg du har :D

2010-04-11 @ 12:52:27
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

SV; Kankse lite svårt att säga hur jag har gjort min design, jag har bara gjort den, ahah :D blanda fantasi med bilder så har du det ;)

2010-04-11 @ 13:04:59
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0