Påskpydnaden klar


hejj,


Nu är påskprydnaden jag gjorde klar. Så nu står den där nere på skåpet så att Tindra inte ska kunna riva ner den. Mina högtalare funkar fortfarande inte och jag blir jätte irreterad. Jag blir sur om jag inte får höra musik kanske därför jag vart på dåligt humör på sistone ? Jag vet inte men jag ska iallfall försöka fixa det under påsklovet om jag så ska behöva köpa en ny dator, det är liksom inte högtalarna det är fel på utan själv datan där man ska koppla i dom. Som sakt så åker jag till pappa inom en halv timme så detta blir ista inlägget för idag och kanske resten av helgen vi får se. Men jag bloggar så fort jag kan, ha en riktigt glad påsk !
/Michelle.


Everytime- Britney Spears

Kommentarer
Postat av: Jennifer [foto&vardag]

Glad påsk! :)

2010-04-02 @ 22:17:52
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0