opps...


Förlåt för att jag inte bloggat mera under dagen men typ direkt efter skolan så drog jag och Miranda hem till henne för att hämta pengar och sedan drog vi oss till mig där vi fick vänta ute i ca en halv timme pga att jag glömt mina nycklar inom hus, jag vet jag är duktig. Men efter ett tag blev det klart att jag Miranda och Madeline skulle åka till stinsen och det var riktigt kul även fast det bara var en kort stund. Jag hittade en jätte fin tröja som jag funderar på att köpa så vi får väll se vad som händer på lördag. Jag ska bli bättra på att uppdatera frånomed imorgon tror jag iallfall så gått jag kan, god natt bloggar en annan dag när jag kan, Michelle.

P.S kanske mobil bloggar senare.

Kommentarer
Postat av: MESTELSAH

Tjenatjena. står allting bra till här eller? :) kolla in min söta kärleksblogg!

2010-04-15 @ 22:11:46
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0