Opps i did it again...


Jag behöver iallfall inte behöva vara duktig på paint för att kunna rita bra i verkligheten.<3
hejhej,
 

Just nu är klockan ca halv tio och jag har fått lånat pappas dator för tillfället. Dom andra sitter och tittar på film men just idag hade jag ingen lust att sitta och titta på ytligare en film, så jag fick låna pappas dator istället vilket inte alls gör mig speciellt ledsen.

Idag är det iallfall påsk afton och jag hoppas att alla har haft en riktigt glad påsk och fått äta så mycket godis dom vill.  Idag är det också exakt två år sedan Moa Bergman avled i Thailand när hon och hennes familj var på semester. Moa bränndes ihjäl av en brännmanet, sjukhuset i Thailand försökte få liv i henne igen men det gick inte. Jag personligen kännde inte Moa jag visste bara vem hon var och att många av mina kompisar kände henne väldigt bra.

Men iallafall så är det påskdagen imorgon och vi åker troligtvis tillbaka till mamma då, egentligen vill jag inte prata så mycket om påskdagen pga av saker som har hänt då, sakerna är tillräckligt allvarliga att dom absolut inte ska tas upp i bloggen. Men det kan vara bra för er att veta att jag kanske inte är på bra humör imorgon. Men ni får ha en fortsatt trevlig påsk så ska jag försöka ha detsamma.

/Michelle.


Kommentarer
Postat av: Miranda.

Jag förstår din situation bebis! <3

2010-04-03 @ 22:14:02
URL: http://mirandaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0