Nu var det min tur


Miranda jag älskar dig bästa vän <3

Nu var det min tur att ha tråkigt. Louise,Jonathan och Alexander åkte men Janne till Solveige och sedan åker dom tillbaka upp till Dalarna. Själv sitter man här och bara hoppas på att något roligt ska hända. Jag saknar mina vänner otroligt mycket men lat som jag är så orkade jag inte åka hemifrån tidigare idag då Miranda hade lust att träffas.

Juste på lördag ska jag förhoppningsvis spela kvartsfinal i innebandy och därför från och med onsdag ska jag försöka sluta äta godis under den tiden, och kanskekanske fråga Miranda om hon vill ut och springa en dag men isånnfall kommer det inte att bli fredag för då ska jag ladda utan några större ansträngningar ett tips är att äta pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0