Nu är det nära...


Ojojoj... Nu är det nära till att vi är uppe i trettio besökare vad ska hag bjuda på då någon som har något förslag ?

Iallfall så spenderade jag kvällen eller Valborg tillsammans med, Madeleine, Miranda,Isabell, Sara, Erika,Cicci, Johan, Danne, Pascal och Jonas. Haha vi hade det riktigt kul men vi hoppade mellan olika personer hela tiden så ena sekunden var jag och Madeleine tillsammans med Cicci, Erika och Sara och andra sekunden var vi med Miranda och Isabell. Hur som helst hade vi riktigt kul. Men min kamera ville inte riktigt funka så det blev nästan inga bilder men jag slängde iallfall in en i början.

Men alla får ha ett bra slut på Valborgen så kanske jag bloggar mera imorgon, Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0