michelle hann inte riktigt

att blogga för tillfället,
så hon bad mig blogga åt henne ! (:
och så snäll som jag är så bloggar jag ju åt henne,
hon är ju trots allt min syster, kusin, bästavän, MIN, mitt allt ! (:

lite om idag..
är liiite hemligt.. hahah (:
bara mina närmaste vet ! 8)
iallafall så kan ni besöka min blogg som ni får i en länk
längre ner på inlägget.

jag börjar tröttna på
att killar bara ska lösa allt med våld,
att dom killarna jag känner hatar varandra,
ni fattar nog inte vad jag menar men,
det är faktiskt ganska svårt att förklara..

aja, michelle bloggar när hon får chansen.
/KellieBoberg' { http://kellieboberg.blogg.se/ }


sommaren 10' kommer nog bli bäst ! <3

missu sis,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0