micha ska tagga...


Godmorgon !

Ja idag är den stora dagen, alltså semifinalenmot Bele Barkarby.
Så för tillfället gäller det bara att tagga enda tills det är dags att
ställa sig på planen och vänta på att domarn ska blåsa igång
matchen. Ja halva min släkt kommer dit och det vill säga att
Kellie också kommer alltså får jag träffa min underbara kusin i
ca tio minuter kanske lite mer jag vet inte ?

Efter matchen vet jag inte riktigt vad som händer det beror helt på
vad som passa för tillfället, ååå jag har typ fastnat för att blogga igen ?
Så ni kan vara snälla att läsa komentera och sprida så kommer jag snart
in med en ny design som jag ska bli nöjd med och ha ett tag. Också
tycker jag att alla ska läsa och komentera systers blogg (kusinen) och
det gör du genom att trycka [HÄRA]

Bilder på det jag köpte igår funkar tyvär att ladda in men jag ska försöka på ett annat sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0