Jag ska skärpa mig nu...


Detta är inte riktigt rättvist då ni sitter och följer min blogg medans jag är ute och ränner, eller ränner och ränner vet jag inte riktigt om jag kan säga ?


Efter skoldagens slut pallrade jag mig hem till Miranda då vi spenderade mesta delen av dagen genom att göra läxor, jag gjorde seriöst tre matte papper på en och en halv timme tror jag att det var. Sedan klockan kvart i fem drog vi oss ner till Grillen och tog en varsin Chickenbits tallrik mums, det var riktigt gått. Sedan var det dags för träning klockan kvart i sex tror jag att det var eller något sådant. Då Elinors pappa skulle träna oss så knackade det på dörren och in kommer våra tränare med en värde check på 10.000 kronor för bästa hejarklacken från mitt i cupens finaler. Så nu är vi bäst i stockholm på både plan och på sidan gymt bra !

Men just nu ska jag börja dra mig emot sängen, men ville bara meddela att Miranda är en mupp som laddat upp ett klipp på henne och mig tack så mycket älskling jag borde inte länka henne men jag är så snäll så tryck [HÄRA] och gör inte som hon skrivit TACK ! Miranda hemden kommer bli ljuv... ;)

/Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0