Frukost strax...


Nu ska jag alldeles strax ta mig ner för att äta lite frukost. För tillfället sitter jag och chattar med Isabell E besök gärna hennes blogg [HÄR] .  Som ni kanske har märkt så blev dte inge sovande hos Miranda pga av att det blev lite sent osv... men istället kanske Kellie kan komma hit och slgga inatt hoppas det nu för vi behöver verkligen snacka, ska få in lite vett i din skalle lilla gumman nej men skoja bara. Ikväll så har jag också träning eller träningsmatch jag vet inte riktigt det får jag se när jag kommer dit.

JUSTE ! Frånomed idag ska jag försöka att inte äta så mycket godis till och med lördag efter slutspelsmatchen jag behöver liksom vara enormt taggat. Hoppas att jag inte blir sjuk. Jag bloggar kanske senare om jag kan.

/Michelle.

Kommentarer
Postat av: KellieBoberg'

JAG HAR REDAN MKE VEETT I HUVVE !! 8D <33333333333333333333333333333

2010-04-07 @ 14:10:03
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0