FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL !


Gammalbild på mig sedan förra sesongen tror jag...
Japp det är sant självaste Rotebro IS IBK´s F-97 har tagit sig till final i mitt i cupen, grymt bra spelat mot Bele idag tjejer. En liknande match i finalen fast med mer målchanser så ska det nog gå bra. Persoligen tycker jag att Bele är ett riktigt bra lag men som våra tränare brukar säga, bollen är rund och denna gång var det våran tur att vinna.

Själv ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och bara ta dte lugnt. Och snäll som mamma och Janne är så får vi tacos till middag mumsigt och gått. Eftersom att detg inte går att ladda in bilder med mobilen så ska jag iallafall försöka med kameran så vi får se hur det går. Jag uppdaterar senare ikväll om jag kan.

Michelle.


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

va söt du va där då? :D hoppas du har haft en fin helg :)

2010-04-18 @ 18:18:15
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: MESTELSAH

hejhej! allting bra här eller? :) kolla gärna in min mysiga blogg!

2010-04-18 @ 18:28:11
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0